everything happens for a reason



hej på er!
blev en trevlig kväll igår, och nu har vi vaknat och hunnit med lite frukost, prat, plugg och ätit lite av taco resterna som blev över från igår. nu ska vi fortsätta med ännu mer plugg eftersom det är mycket inför denna vecka som kommer. kan inte säga att jag älskar att gå i tvåan just nu! har tre prov framför mig, praktisk utbildning på ica två dagar, flera uppgifter och så saker med körkortet också! känns som att det är väldigt mycket som sker i mitt liv just nu. vill bara ha körkortet och att tvåan ska vara avklarad! om ett tag drar jag och ebba in till stan hem till henne för att boka resan med henne familj tills i sommar, kommer bli en sån grym start på mitt sista sommarlov känner jag! men nu ska vi fortsätta med pluggandet innan vi drar. hörs senare ikväll, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0