håltimmar innan sista lektionen älskar vi




hej på er!
blev som sagt besök hos mina fiender dvs tandläkarna imorse. gick fort och bra men sen dess har jag haft spänningar i huvudet, drar i hela käken och jag kunde mått bättre men jag har klarat av dagen hittills och försöker kämpa mig genom de sista timmarna också. har just nu min roliga onsdags håltimme på ungefär en och en halvtimme så sitter just nu och kollar runt lite på internet. skulle försöka göra lite uppgifter men det orkar jag verkligen inte med mitt huve så ska nog sitta här och invänta sista lektionen som är psykologi. hoppas på att det går undan så jag får komma hem och sova! blir inge träning som jag hade längtat efter ikväll får vänta tills nästa vecka helt enkelt! fick även ett samtal från jobbet idag, så ska in till dom nästa vecka också! :) nej nu ska jag kolla vidare och kanske ta mig ork till att börja med administrations uppgifterna. hör av mig senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0