i wish i could rewind time

hej på er!
blev ingen uppdatering igår hade helt enkelt för mycket att göra. va i skolan till halv fyra då vi tog tåget in till stan, drog till stan med heidi och sen vidare till körskolan där vi träffa mandisen. blev mycket skratt med mina vänner och självklart mycket teori. men nu är det bara tre lektioner kvar! efter körskolan blev det hem och göra saker som behövdes göras. och nu har jag precis vaknat och fixat mig lite snabbt, kände för att vara lodis idag så idag är jag det. halv nio besöker jag mina fiender igen och sen bär det av mot skolan för en lång skol dag. får se om det blir fotbollsträning de beror helt på hur jag mår. pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0