intensiv dag

hej på er!
idag blev det en kort dag i skolan, hade två lektioner. med ett hål på 2 timmar i mellan men vi var flitiga och jobbade med administrationen så den blev klar. tog ett bussen in till stan och drog först hem till heidi en snabbis och lämna grejerna. därefter ner till körskolan och pratade med håkan, bokade körlektioner. så nu är det bokat och även riskettan. kommer bli kämpigt men jag ska få mitt körkort så fort som möjligt så måste ligga i! fråga mig inte hur allt ska ihop, funderar själv om det är möjligt men bara hoppas på det bästa! efter körskolan drog vi till stan och kolla lite sen därefter blev det en fika på kondis och därefter promenad ut till ica och kolla lite. och efter det blev det till nautilus för ett lugnt träningspass eftersom jag inte får anstränga mig denna vecka så blev det cykling och benträning för min del. efter nautilus blev det iväg en sväng och nu är jag äntligen hemma. borde skriva administrations arbetet men det orkar jag verkligen inte nu, är död efter denna dag som varit rätt intensiv så nu ska mamma färga håret på mig sen väntas mys framför någon bra film. perfekt torsdag kväll! hörs mer imorgon och då är det äntligen fredag vilket innebär helg och fredagsmys! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0