it's enough, you have already destroyed too much







hej på er!
idag en ganska skön dag i skolan måste jag säga, proven första lektionen som kunde gått så mycket bättre. men bara och försöka ta igen det om det inte räckte denna gång. efter det var det en timmes skolkonferens och efter det lunch. därefter var det bara två lektioner kvar innan vi slutade. väntade på bussen drygt en timme innan det blev in till stan. på grund av all snöstorm kom bussen senare till stan så fick springa/ gå världens powerwalk i motvind och snöstorm till big inn. jobbade en timme ungefär vid kassa med plu nummer och liknande saker. och så träffade jag några av mina saknade fruktkompisar. efter en timmes jobb blev det ut i snöstormen igen och så mötte jag upp heidi så drog vi till donken och åt lite sen vidare hem till henne. nu har jag kommit hem, tagit en riktigt lång varm dusch som verkligen behövdes och nu väntas städning av rummet och sen har mamma lovat att massera mig eftersom jag har fått något fel i ryggen. sen väntas bara ännu mer torsdagsmys. imorgon är det fredag vilket innebär helg, och den är så efterlängtad! hörs mer imorgon, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0