måndag igen

hej på er!
fick mig en tankeställare igår kväll och det är anledningen till att jag inte bloggade något mer igår kväll, mycket tankar som snurrade i huvet och en hel del plugg! imorse blev det upp tidigt igen, för en ny ganska tuff vecka!
måndagar är alltid sega, speciellt när man börjar halv nio och slutar halv fyra. ingen dröm måndag iallafall!
kämpade mig igenom dagen iallafall, och jag är så glad att jag har mina tjejer som gör även det jobbiga till något bra. ni är för bra! efter skolan blev det gå till station och invänta bussen. tog fyra bussen till valskog, gick till farmor där jag blev hämtad. nu har jag precis duschat, och ska ta tag i packningen sen lämnar jag hemmet för några dagar. sover och umgås hos mina fina vänner. uppdaterar så fort jag kan, ha de så bra så hörs vi! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0