renässansen är mitt liv just nu

efter jobbet har inprincip hela min dag bestått av plugg, känns inte alls som att det är de man ska göra när
man är ledig och har studiedag och grejer men sånt är livet ibland. dubbelprov imorgon, har pluggat flera timmar nu och allt som har med renässansen, romeo och julia, shakespare, författar osv att göra snurrar i mitt huvud. känns som att jag kommer blanda ihop engelska delen med svenska delen imorgon. så dåligt att lägga ett prov dagen efter en studiedag och speciellt ett dubbelprov. nu ska jag ringa min vän sen fortsätta med pluggandet. blev ingen träning för min del ikväll heller, är man frisk så är det skolan som hindrar det. nog snackat för idag, hörs mer imorgon. hoppas alla får en trevligkväll utan plugg, de får då inte jag. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0