resan är bokad, det gjorde min söndag




godkväll på er!
spenderade eftermiddagen/kvällen hos ebba, och nu är resan till grekland bokad! blir 11 dagar med min andra familj, på några öar i grekland. kommer bli grymt kul och jag längtar som en tok redan. 139 dagar tills vi åker, och om tiden går lika fort som den gjort senaste tiden så är vi snart där. åker dagen efter midsommar. så vårat sista sommarlov kan inte annat än börja galet bra! efter bokning och allt de där blev det umgänge och plugg tillsammans med ebba fast blev inte så mycket plugg eftersom vi satt och drömde oss bort i framtiden istället. nu har jag kommit hem och precis tagit en snabb dusch, nu väntas packning inför morgondagen då det är skola igen. och efter det blir det en toast framför solsidan. och sen får vi se vad som händer resten av denna söndag. hörs mer imorgon sötisar, försök att ha en bra söndags kväll även om söndagsångesten är stor som de är för min del. pussis!
139 dagar kvar tills vi är påväg mot värmen och paradiset i grekland, underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0