saturday

godmorgon världen, sverige, min bloggläsare!
eller man kanske inte säger godmorgon när klockan är så pass mycket men ändå.
igår var det en väldigt onödig dag i skolan om man säger så, kom till skolan och alla lektioner var inställda inprincip hade en stund av företags lektionen då vi gick runt och tog kort. sen fick vi vänta flera timmar på en tjugo minuters föreläsning om EU som några från kommunen kom och berätta om. det skulle hjälpa oss till provet men grejen var det att dom pratade nästan ingenting om det. så var i skolan flera timmar, satt och väntade på en helt onödig föreläsning men sånt är livet ibland. efter skolan var det äntligen helg och dags för fredagsmys med min fina vän ebba. köpte hem pizza, umgicks och bara tog det lungt. blev tidig kväll för oss, eftersom vi båda var HELT döda på kvällen. känns som att jag börjar bli allt tröttare och tröttare med tiden som går, eftersom det är saker som sker hela tiden just nu.
imorse när vi vaknade upp blev det toast frukost innan vi började med pluggandet. nu ska vi ta en paus och kolla gamla favorit filmer och bara ta det lugnt. ikväll väntas lördagsmys med god mat, onyttigheter, melodifestivalen, filmer, umgänge osv. ha en bra lördag mina vänner! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0