studiedag

hej på er!
igår blev det skola igen, dagen flöt på bra och vi hade två lektioner inställda så blev inprincip bara två lektioner och prov sen fick vi sluta, provet gick rätt okej tror jag eller de visar sig om jag blandade ihop alla människor men det kändes rätt bra. stannade kvar i skolan med tjejerna för att de skulle göra lite skolarbete så gav dom sällskap blev en hel del skratt om man säger så! efter skolan blev det nautilus med ebba och efter det mys med henne!
imorse blev det upp i tid, fixade mig och sen drog jag iväg mot ica blev en väldigt jobbig cykeltur om jag säger så, is, punktering och motvind inte det man vill att en dag ska börja med men så är det ibland! blev in och prata med martin och susanne och nu är jag inskriven och har redan fått tider för att jobba, känns riktigt bra! efter det blev det jobba i kassan med janette, blev några roliga timmar. lite svårt i början men det kommer nog med tiden! jobbade 10-12.30 så blev några timmar och nu har jag kommit upp till robin för ett tag sen och nu ska jag möta upp ebba sen umgås med henne ett tag innan det blir plugga romeo och julia hela kvällen/natten. mycket trevligt, eller inte men sånt som måste göras. hörs mer senare puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0