uppe med tuppen

godmorgon sötisar!
blev inte många timmars sömn inatt, nötte in allt med renässansen osv hela kvällen och nu efter ca 4 timmars sömn så känns det som jag glömt allt, känns inge vidare men nu får det helt enkelt gå som det gör. ska försöka plugga in lite på bussen nu på morgonen, eftersom provet är direkt när jag kommer till skolan. skönt att denna vecka börjar närma sig sitt slut nu! drar till skolan om ett tag och har några lektioner och sen åker jag till stan direkt efter skolan till jobbet för att jobba yttligare några timmar i kassan så jag lär mig det här nu! efter jobbet möter jag troligen upp heidi och umgås med henne en stund innan det blir hem för att ta tag i mitt så kallade rum som ser ut som ett bombnedslag! hörs senare, ha en bra torsdag allesammans! pusss
mycket skön torsdags outfit, måste vara en av de skönaste tröjorna jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0