för bra för att vara sann

hej på er!
idag var det skola igen, och det känns så skönt att ha måndagen avklarad. började med besök hos mina fiender. tog bort stygnen och jag måste säga att det gjorde min dag. drar inte alls lika mycket i munnen nu och det känns skönt så nu kanske jag kan börja leva som vanligt några dagar innan bracet kommer också! drog till sjukhuset en sväng och hälsa på mammas kusin där och efter det blev det hem till heidi. var hos henne ett tag innan vi drog till station där vi mötte farija. tog tåget till arboga, och så blev det till skolan. började med företag där vi gjorde bokförings uppgifter, och det är verkligen inte min grej! efter det var det lunch och sen promenad upp till badet, sen idrottslektion och nu är jag klar med allt som gäller simmningen, känns skönt! efter det blev det promenad tillbaka till skolan då det var två lektioner kvar, dom gick hyfsat fort och det gillar vi! tog fyra bussen in till stan, drog hem till heidi och pluggade teori, sen blev det en sallad på stan och efter det en promenad till kis stugan för att kolla upp nummer och lite saker till min och thatias fest. efter det blev det upp till heidi igen och invänta papi som kom runt sju. nu har jag kommit hem och hunnit duscha. borde plugga ännu mer men orkar verkligen inte så satte mig här. ska invänta klockan tills den blir nio så blir det spårlöst och mys med mami. efter det får vi se vad som händer, blir nog tidig kväll för min del skulle jag tro. alldeles för trött på måndags kvällar. hörs mer imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0